Saturday, September 8, 2012

哇哇~我好久没更新咯
我承认是懒惰,而且我把你当成发泄物
每次只要不开心就会打开你
尽情抒发心里的无奈,不满

那天
我无意间看到我的好朋友的手机
我发现到她的电话壁纸是放好友系列
可是我在那找不到自己
我在这个好朋友心中是真的很不重要
因为就连那个认识你了解你从不比我多的人竟然
在你的榜上
你懂吗??
我真的不开心
不是因为小气
而是因为我感觉到自己在你心目中其实是这么不重要
我很傻‘
没错,我就是需要你们的肯定
才会让我自己觉得自己的付出
没有白费

人生嘛
不开心的事一定很多
很多事看开了就好
我来报告自己首次stpm小考的成绩
pointer 2.58
我尽力了

很多时候我想很努力去做好自己的本分
可是我的懒惰一直缠着我
我无法摆脱

有些东西
我想告诉你们(sistha)
*不管你们有没有真心的把我当作你们的姐妹
eva~~our secret!!fighting ya!!!
bt promise me dont so care about tat thing!and most important is happy!

jocee~herm...u ahh...make me worry u a few time...sometime u r in sad,,u can find me..and u knw even they dunno u and no understanding u..i am the ppl u can get along vf me okay??

Valerie~zhuzhu..i dunno u will c tis post or nt..i am happy tat u r in my sistha list..erm..i dunno hw to say...wish u happy and sweet all the years

Vita~~same here~~my sistha...since ur thinking is close vf me..u knw my 难处~so thanks for 迁就me:))

weiwei~3 words love u laopo<3...everytime hav call with u ..i will feel better..ur hiak hiak laugh always stay in my mind...no eat chiili...promise?

jj tan~yeah!u are the only one i no nid worried..u so tough..u can settle all thing by urself..i knw..bt i am here too jj..if sometimes feel like sad ..text me babe<3

hiromi etsuko~i kenal u a few time dy..虽然不经常联络,但是见面时总有说不完的话题,偶尔的信息,总能填满我们的心~无论你什么事,你必须!听好是必须告诉我~因为我们是好姐妹,还有吃肥点:)

好吧~歇歇吧~~再见咯:))

No comments:

Post a Comment